نرم افزار Flaresim

شرکت بامداد قرن دانش تأمین کننده آخرین نسخه منتشر شده نرم افزار  Flaresim 5.03  می باشد.                                                                     

نرم افزار Flaresim ی نرم افزاری است پیشرفته و حرفه ای برای طراحی و شبیه سازی شعله که توسط مهندسان حرفه ای برای مهندسین حرفه ای طراحی شده است. توسط این نرم افزار میتوانید تابش گرمایی و ردپای سر و صدا تولید شده توسط سیستم مشعل سکوهای گاز گیاهان پالایشگاهها و کارخانه ها را مدل سازی کنید و دمای سطوح در معرض محدوده را پیش بینی کنید. توسط این نرم افزار کاربران می توانند لوله عود، عود صوتی و گاز مایع با استفاده از طیف وسیعی از الگوریتم های مدلسازی را پیاده سازی کنند. آنها همچنین می توانند گزارش اطلاعات در واحدهای خود را انتخاب و وارد کنند، و می توانند داده ها را به واحد دیگر در هر زمان تبدیل کنند. Flaresim  برای سهولت طراحی و شبیه ‏سازی vent system piping و سیستم‏های flare در کلیه مراحل فرآیند طراحی بکار می‏رود. در محیط این برنامه برای نمایش مستقیم شبکه لوله از یک نمودار جریان استفاده می‏شود. در کنار این نمودار ، جداول تکمیلی شامل کلیه اطلاعات لازم و نتایج محاسبه شده نیز قرار داده شده است. این برنامه اغلب برای مدلسازی سیستم‏های لوله‏ کشی مربوط به سیستم‏های flare بکار می‏رود.

امکانات و ویژگی‌های Flaresim :

- REFPROP Physical Properties Prediction: بسته بندی فیزیکی REFPROP در حال حاضر برای پیش بینی دقیق تر خواصسیالات در دسترس است.

- Case Study Manager:  با استفاده از این ویژگی میتوانید “مطالعات موردی” که مدل Flaresim با مقادیر مختلف داده ها و رکورد انتخاب میتونه را ایجاد کنید و نتایج مطالعات را مقایسه کنید. داده های ورودی هم می تواند مقادیر گسسته یا افزایشی از طیف وسیعی از ارزش ها باشد.

- Dynamic Analysis: با این ویژگی توانایی مشخص کردن جریان چگونه شعله ور شدن متفاوت با زمان و محاسبه چگونه تابش حاصل از سر و صدا و سطح درجه حرارت با زمان گسسته گیرنده های متفاوت را خواهید داشت.

- KO Drum Sizing: این اجازه را به شما میدهد تا امتیاز از دست کشیدن درام بر اساس زمان تجمع مایع و یاقطرات حداقل اندازه carryover را اندازه گیری کنید.

برای دستیابی به توضیحات کامل تر میتوانید به وبسایت این نرم افزار به آدرس زیر مرجعه بفرمایید.

www.softbits.co.uk

سیستم مورد نیاز

:Operating Systems

Windows XP SP3

Windows Server 2003

Windows Vista

Windows 7

Windows 8-8.1

Please note that while the 32-bit and 64-bit versions of Windows Vista, Windows 7 and Windows 8 can be used to run Thunderbird, only 32-bit builds of Thunderbird are supported at this time

:Recommended Hardware

Pentium 4 or newer processor that supports SSE2

1GB RAM

200MB hard drive space

اشتراک گذاری

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
بازگشت به بالا